A dark drama revolving around four characters, two men and two women, who all live in the same house and start out the film as two couples. Throughout the film three of the main characters crack up. They do this in different ways, under different conditions. They all have strains, and these help push them to the edge and over it. The film shows this progression. At the start, everything is perfect, but things change very quickly and everything continually deteriorates throughout the film.