Sébastien has only one ambition in life: to do nothing. His couch is his horizon. He doesn't want to live his life, he just wants to contemplate it. But, these days, if you don't do anything, you amount to nothing. Encouraged by his two roommates, determined Anna and vacillating Bruno, who go from internship to odd job, Sébastien must do... A little of something.