Gracie, a young Tamil woman living near Madras, has been having behavioural disorders since the day she was married. The memory of her French friend Catherine, who died in unresolved circumstances, seems to be haunting her. Catherine's grieving ex-husband, Joseph, decides to go to India to meet Gracie and possibly, during his journey, fix his mistakes - because Joseph has a lot to be forgiven for...