40-year-old musician Antoine suddenly decides to end his career. After several days' aimless wandering, he is hired as the caretaker of a residential building. After Mathilde, a recently retired resident, discovers a crack in her living room wall, her worry gradually turns to panic - what if the building were to collapse? Afraid of seeing her slip into madness, Antoine develops a fondness for this woman. Through a confusion of misfires and anxiety, the two develop an awkward friendship, clumsy yet solid, which might just get them through this difficult patch...