Marla decides she wants to divorce her second husband Thom, just when her daughter Lisa and Bob are about to have their highly romantic wedding in her manor in Tuscany. And that’s about time, according to Lisa’s sister Sanne, who does not believe in marriage. However, she’s herself about to fall deeply for Jeroen – who, in his turn, never wants to be in a romantic relationship again...