A man, who has been thrown out by his wife, seeks refuge in the home of an old girlfriend. New people enter his life and the story becomes more and more complicated as at first the drinking, the drugs and the sexual encounters and then a robbery unite the lives of the characters who finally escape from their everyday lives.