This real life thriller tells the story of one of Israel’s prized intelligence sources, the son of a top Hamas leader. Under the code name “The Green Prince”, he is recruited to spy on his own people for over a decade. Focusing on his complex relationship with his handler, this is a gripping account of terror, betrayal, impossible choices - and of a friendship that defies all boundaries.