The face of an exhausted man breathing deeply, his face agitated and, nearby, the sea. A Buddhist monk walks barefoot and incredibly slowly through Marseille – so slowly, that his progress is barely perceptible and he becomes a calming influence in the midst of the town’s goings-on...