1962. A glamorous American couple, the charismatic Chester MacFarland and his alluring younger wife Colette , arrive in Athens by boat via the Corinthian Canal. While sightseeing at the Acropolis they encounter Rydal, a young, Greek-speaking American who is working as a tour guide, scamming tourists on the side. Drawn to Colette's beauty and impressed by Chester's wealth and sophistication, Rydal gladly accepts their invitation to dinner. However, all is not as it seems with the MacFarlands and Chester's affable exterior hides darker secrets. When Rydal visits the couple at their exclusive hotel, Chester presses him to help move the body of a seemingly unconscious man who he claims attacked him. In the moment, Rydal agrees but as events take a more sinister turn he finds himself compromised and unable to pull himself free. His increasing infatuation with the vulnerable and responsive Colette gives rise to Chester's jealousy and paranoia, leading to a tense ...