A high mountain valley. The smell of snow is already in the air. A stranger is leading his horse heading towards the low farmhouses. The stranger is to stay in the valley for the winter. In exchange for a generous payment. Farmer Brenner’s six sons allow him to stay, not suspecting that he knows their dark secret.