Businessman Michalis Syrianos convicted for illegal financial dealings is suddenly released. He claims that he was set up by the Vox group of companies where he served as managing director. He proposes to district attorney Dimitriou who recommended his conviction that he re-open the case in exchange for leading him to "Secret November" the organization that murdered the district attorney's predecessor.