World famous singer-songwriter Thomas Jacob is based in Los Angeles. He is a very successful man who has burned a lot of bridges. He lives and breathes music and very little else. When Thomas travels back to Denmark to record a new album with his regular producer, Molly Moe, his grown-up daughter, Julie, shows up with his 11 year-old grandson, Noa, whom Thomas has never met. Soon - and much against his will - Thomas is forced to take care of Noa. Against all odds the two of them slowly begin to connect through music. Then disaster strikes forcing Thomas to realize, that he now has to make a choice that will change his life forever.