This feature documentary portrays one of the most important museums in the world, Vienna’s Museum of Art History. It presents a unique look behind the scenes of this fascinating institution and encounters a number of charismatic protagonists and their working fields unfolding the museum’s special world - as an art institution as well as a vehicle for stately representation.