The story of Jota and Simon, two young hustlers who hit the streets every day to find ways to make ends meet. But beyond their everyday adventures, something is amiss inside both of them. Each desires something neither has. Simon wants freedom. He is tired of living among his own family, including a wife and son. Jota is fed up with being alone and desperately wants a family. In the mean time, every time they meet, they feel like Robin Hoods and think they have nothing to lose.