For many years, Nadja has worked as a housekeeper for an upper class Greek couple and their daughter. She’s allowed to feel like part of the family. When she’s diagnosed with a serious illness, and the man of the house runs into financial difficulties due to the economic crisis, Nadja loses her job. Yet she shows no external sign of how these two traumatic events have affected her.