Three weeks ago, Lila’s world fell apart when her girlfriends happily reported that they saw Lila’s boyfriend, Janek, kissing another girl during a party. This comes as a shock since Janek only had eyes for her and what they had felt so real. Lila can’t forgive him; she trusted him more than anyone else is her life. Days before the end of the school year, she gives Janek an ultimatum: Janek has 24 hours to prove his true love. Otherwise, he can forget about ever being with Lila again.