After the death of her Indigenous mother, the eleven year old Shay is taken by her Flemish father from Australia to Ypres, Belgium. In the surroundings, full of traces of the Great War, Shay tries to understand her mother’s death. In the meantime the camera is spinning around in circles questioning about our position in time and space.