Dina's father, Mohamed Hamza, was a poet and wrote the lyrics to the songs performed by the extremely popular and epic Arab singer Abdel Halim Hafez. Through her family story, she will convey the feelings of a nation that dreamed of a revolution in the 50s and 60s.