Oka, Ortega, and Wezza are three festival stars. However, success as they perceive it, evades them, as they fail to meet the approval of the upper crust of society. They are torn between their desire to be accepted by the top echelon and their wish to rebel against mainstream values, to create a truly revolutionary underground music genre.