Having children is not hard, but actually having children, as in having them... that’s something completely different! Not that Felix and his friends would know too much about that kind of reality. Norbert and his wife, having tried and failed in the time honored traditional manner, are resorting to the ways, means and methods of modern medicine. That means their love life takes second place to a strict regime of times, dates and medicinal rules. Tom, on the other hand, is a father from conviction, trying hard to be the perfect dad even if he is quite overwhelmed by the whole business.