Elena and Antonio are not made for each other: they are too different, in terms of character, life choices, worldview and the way they relate to others. They are total opposites. However they are overwhelmed by a mutual attraction that they should avoid. Not only because they are not compatible, but also because Elena is engaged to Giorgio, and Antonio is engaged to Silvia, who is Elena's best friend. Plus Fabio, the young Elena's best friend, hates Antonio because he is openly homophobic. Initially, between Elena and Antonio, there is physical attraction and this is the first real turbulence in Elena's life. Everyone will have to deal with the unexpected in a sudden storm of passion that changes all the rules of the game of their relationships. However this will not be the only turbulence in Elena's life...