Successful physician Gregor and his young brother Pietschi are seemingly like chalk and cheese. Then, on one of their traditional sailing trips, Pietschi disappears without a trace. As he tries to find more about his brother, Gregor starts to neglect his work, his wife and friends, and starts to take on Pietschi’s persona, even sleeping with his brother’s ex.