Magdalena picks up her grandson from piano lessons, eats dinner with his family, visits the bar. She unsuccessfully tries to sell her daughter’s dog, she consults a medium. Since Sara’s suicide, Magdalena shields herself from the pain and loss of her daughter by immersing herself into rituals of everyday life. It is only when Sara’s ex-boyfriend comes to visit that sorrow finally finds its way through denial, speechlessness and feelings of guilt.