Inspector Nick Cafmeyer is the lead investigator on a nasty pedophile case that unfortunately hits close to home. After losing his brother Bjorn in the same fashion as a young child, Nick takes a vested interest in finding such a sick, twisted murderer, but as the line starts to blur between his judicial duties and personal obsession, the case takes an unexpected turn. We follow along as Nick navigates a disgusting web of deviants while attempting to solve the Simons case, yet when new clues arise, there’s a chance for his own questions to be answered as well. Can Nick keep his own motivations separate from his civic duty, or will he abandon the case in search of what really happened to his deceased brother?