Thomas and Lily, a couple in their mid-thirties with a child, are in the seventh "difficult" year of their marriage. The sudden departure of their household help sets off a chain of explosive situations. Lily refuses to take care of their child and their home. Thomas hires Irina, a 23 year-old foreign hooker, to help out.