Pandora, 430 years old, and Plato, 380 years old, are two Strawberry birds in love, witch is fortunate for them as they are the last surviving members of their remarkable species. Not only are they blessed with the gift of human speech and intelligence, but also with a greater capacity for lasting love than any other creature on Earth.