Alexandra and Sergi make love in their tiny Barcelona apartment. They’ve decided to have a baby, but find their plans dashed when Alex receives an offer for an artistic residency in Los Angeles. Understanding this may be Alex’s last chance to re-launch her photography career, the couple decides to put their plans on hold for a year.