Forced to give up his land and home, Texas rancher Red Bovie isn't about to retire quietly in a dismal trailer park. Instead he hops in his Cadillac and hits the road with his estranged grandson for one last wild adventure filled with guns, women and booze. It’s just another night in Old Mexico.