Gilly steps out of prison with nothing and no one except J, a small time hustler who owes him money. They go back a long way and that means something. All Gilly wants is to start over, but J has gone and invested his money in some half baked gun deal behind his boss's back and needs Gilly's help. So Gilly goes along with him, as he always has done.