Pete, Tom, Claire and Jay are university graduates having trouble making the move into adult life. Beneath the hanging out and the daily routines simmers Pete’s desire to find a spiritual answer to life’s meaning, Jay’s desperate need not to get hurt again, and Tom and Claire’s ever increasing mutual attraction.