Nikolaj and Martin get their adrenalin rush driving fast cars in illegal street races. One night turns out fatal as they at top speed hit and cause the death of a young girl. Struck by panic they decide to lie about their street racing in court and deny that the accident happened because of their reckless behavior. Martin gets convicted while Nikolaj walks free. Feeling guilty about what happened to his best friend, Nikolaj will do anything to make amends, but when Martin’s girlfriend reaches out for his help everything spins out of control. Soon Nikolaj is forced to face the consequences of his own lies.