Samy and his older brother «Stereo» are planning to emigrate from Palestine. In order to earn money for the travel, they work as sound service in all kind of events throughout the West Bank: weddings, funerals, demonstrations and political meetings. As they move on, the film portrays with derision but no complacency, the absurdity of life in Palestine through a wide range of situations both comical and desperate.