Billy Byrne wants to be famous. He thinks he'll get eveything he wants when he's famous. He has a talent, for selling himself, for making people think he should be famous,and he gets an agent who promises him the world. And all the time in the world. He's hot. He's going to be the Next Big Thing - the next pop idol, the next art scandal, the next screen dream. Doors open. New worlds of possibility open up. He's a genius. And then it all goes wrong. The world is indifferent to his talent. The world couldn't care less about his art, his style, his voice, his thing.