5 girls, 1 house, big mistake! Confused, foggy and possibly insane, Simon was once a successful businessman who was thrown into pop management by chance. PR guru and Elvis lookalike, Keith, recognises Simon's strengths (his pop band), and his weakness (his own mental stability) and carefully manipulates them both for his own ends.