An action film set in Britain's vicious gangster underworld. It's a tale of friendship against adversity. The story begins with the killing of Lloyd's younger DJ brother, Tom, at the hands of Dodge. We follow Lloyd's search for justice. As the story untangles we are introduced to Mel and Colleen, desperate petty thieves who work for Dodge in his nightclub and are forced to stay by an ever-increasing debt to him for living expenses and Colleen's crack habit.