Virtually cut off from the civilized world, they live out the last days of their lives here. Family has no regard for them anymore, except when the occasional relative shows up to deal with a death. In their directorial debut, Cristian Soto and Catalina Vergara observe the residents in their isolation, capturing both their touching helplessness and their strength.