Anne is paid to write stories, but she no longer manages to do so. Not because of writer's block, quite the contrary in fact. Life is just the same: Anne has problems making choices. But one day, and the whole of one night, led to wander, despite herself, through the city, she must learn to find her way in this labyrinth. Before the sun comes up, she must act.