The entire extended family is happily on its way to a nostalgic Christmas at a rented cabin in the mountains. The cabin becomes cramped, however, when mom and dad and four grown-up children with their respective families, a dog and in-laws from Poland squeeze inside the frozen cabin walls in 30-below-zero weather.