A mesmerizing, thought-provoking yet surprisingly amusing documentary on the life and times of Wolfgang Beltracchi, who tricked the international art world for nearly 40 years by forging and selling paintings of early 20th-century masters. A larger-than-life personality who was responsible for the biggest art forgery scandal of the postwar era.