Krista is Germany’s top model: She is Miss Germany. Discovered by a young farmer in East Frisia, she is about to be built the trademark of the European agri-food industry. But her down-to-earth nature keeps balking at its recovery operations. With loving care and empathy, the documentary explores the folly of Krista’s career – the story of a German high-yield cow.