A comedy about Pio and Amedeo, friends in life and partners in a bizarre funeral home. Pio is about to marry Rosa, but due to a video circulating on the internet, marriage is canceled. The story unfolds as an adventure on the road that starts and ends at Foggia through Rome, Milan and Amsterdam.