A depiction of the summer of 1967 but also an unpleasant story about how the adult world and the family influence young peoples lives and futures. Maurits Molnberg is 17 years. He longs to see the world, to London, Paris, San Fransisco. The music is Dylan, Joyce, Sgt Peppers, A Whiter Shade Of Pale. You are listening to Radio Luxembourg. It's summer, when the love of Signhild occupies almost all Maurits thoughts. A deep but perhaps impossible love. It is the summer when things happen in the small town in the farmland of Nerike who stir and is strange and comprehensible.