Marianne is a 68-year old woman diagnosed with a terminal disease. Left with angst, she seeks therapy at a clinic where she is treated with Psilocybin (LSD) and meditation by a counselor, Eva. Through this she is transferred to her subconscious, where she meets and confronts her 25-year old self and her former husband.