The story of Juan, an actor who survives doing everything in New York, and his cousin, a boy who leaves Spain, his work and a future marriage with the idea of spending one month in New York. But while the latter admires “Juanito”, the artist has never liked his relative’s success and order – a winner according to bourgeois values...