Tony, who spends his days working in a London auction house surrounded by valuable works of art, enlists the help of underworld figure Brendan and his henchmen Nick and Philip, to steal a painting by Goya. But things don't quite go according to plan - Tony is left concussed and Brendan and his associates are left with a worthless poster reproduction. Tony claims he has amnesia, and swears that he's hidden the original Goya somewhere for safekeeping, but can't remember where.