Max is a young freelance reporter who is entrusted with the most important scoop of his career: a set of interviews with the Young Turks, a well known anarchic ring rather active in the capital city. In order to fulfill his job, the reporter uses a special camera hidden in his glasses which allows him to film whatever he sees, risking to lose himself in his obsessions. What Max can’t foresee is that his own life is going to become the subject of a strongly controversial documentary.