Spike and the Duke do the killing, Baldie and Guinness take care of the cleaning, Molise and Mohican bury the bodies: they are the Sweepers. They work for two gangster brothers, Slav and Tranquillo caught up in a dangerous battle with an enemy that wants to get rid of them and take their place. This is the chance the six sweepers have been waiting for: they come up with a plan to find and kill the rival who is threatening their bosses. But reality is far more terrible and unpredictable, though. What they don't know is that their rival may be hiding among them.