Young wannabe novelist Dominique Piepermann lives an unsettled life in Berlin’s hipster community. When her publisher turns down her manuscript for being “inauthentic”, she sets out with a lively kebab vendor through a forgotten valley in the Swiss Alps where she comes face to face with love, loss and a Fiat Panda obsessed pimp. Left humiliated but inspired, she returns to Berlin with her first novel: Tempo Girl – The Story Of A Generation.