The story of Rafa, an Andalusian gentleman whose life turns upside down when he meets a woman who is the first to have ever been able to resist his charm. Her name is Amaia and she is Basque. After he decides to win her over, he travels to the Basque region and pretends to be a local in order to be noticed.