This is the story of Mityo and his son Vasko, who live in a poor area, near to the Bulgarian-Turkish-Greek Border. Mityo had lost everything that has mattered to him – his wife, his work, the confidence of his son, Vasko. In order to get him back, Mityo has to find forgiveness and pay for his sin, done 25 years ago.